categorie: (info)graphic

Paard op de Kaart

actielogo, flyer, raamposter, vouwfolder

Bijdrage voor de lokale vrijwilligersactie Paard op de Kaart. Doel: Red paardenslagerij Ernst Janse in Arnhem.
Bestaande uit actielogo, flyers, folders en raamposters voor in de wijk.


Iconen 10 geboden

Met de 10 geboden in het boek Gij zult goed eten móest iets bijzonder gebeuren vond ik. Ik maakte voor ieder gebod een vignet. Ze werken illustratief in de hoofdstukopeningen en geven een mooi contrast tegenover de rustige opmaak.


 

Antidieetboek

ontwerp logo + coverillustratie

Ondersteunende elementen voor het Antidieetboek


 

Let’s go green

ontwerp infographics + illustratieve covertypografie behorende bij het boek Let’s Go Green


 

App Puur reisgidsen

ontwerp logo, iconen, splash screens, buttons

Voor de reisgidsenserie Puur; ontwerp van serielogo, iconen, buttons, splashscreens voor de bijbehorende app.


 

Inspiratiewaaier

beeldresearch en ontwerp

Een handout die werd uitgedeeld na afloop van de themabijeenkomst ‘terug naar de zaak’ van de Kamer van Koophandel. 10 vragen om terug te komen bij de essentie van uw bedrijf. De vraag was om de 10 aangeleverde vragen te voorzien van een passend beeld. Het resultaat van goede beeldresearch is dat tekst en beeld elkaar versterken. De verscheidenheid aan illustraties werkt verrassend, maar dan is een simpele vormgeving een must.


 

Het naar Buitenboek

beeldresearch, grafische pagina’s

In Het naar Buitenboek wordt aangekleed met een aantal grafische pagina’s. Hieronder een greep uit de pagina’s waarvoor ik het idee als ook de uitwerking voor rekening nam.


 

Scheidingsprotocol

ontwerp infographics

Het Scheidingsprotocol is een praktisch en beknopt onderdeel van de Methode Positief Scheiden voor het bedrijfsleven. Het Scheidingsprotocol helpt zowel de werkgever als de werknemer om extra uitval te voorkomen. Dit proces bestaat uit een aantal stappen. Deze stappen zijn vertaald in infographics.


 

Restyling logo Capitool reisgidsen

restyling logo

Nieuw logo behorend bij de restyling van de covers van de Capitool reisgidsen. Het logo moest niet te ver van het vorige logo afliggen omwille van de herkenbaarheid van Capitool. Deze gestyleerde versie verwijst nog steeds naar het ‘vertrouwde’ oude logo maar oogt een stuk eigentijdser.

capitool